Laman

Rabu, 04 Januari 2012

HARAPAN Ku, Kakak - kakak ku serta sahabat2 ku....

Bismillah....

Ya Allah di tahun 2012 ini saya berharap pa yang saya impikn dan kawan2 saya dapat terkabulkan...

Ya Allah saya berharap di tahun 2012 ini saya dapat menyelesaikan kuliah S1 saya,
Ya Allah yang maha melihat dan maha mengetahui engkau tau kemampuan hamba ini terbats,
engkau tw sgala kekurangan hamba,

Ya Allah semua ini takkan berjalan dengan lancar tanpa bantuan dari mu,,
hamba berharap dan berniat kalau semua ini akan ku selesaikan sendiri ,
hamba tidak ingin menyusahkan sahabat hamba,
hamba ingin menyelesaikannnya sendiri....
mohon bantuan mu Ya Allah,,,

permudahkanlah apa yang hamba, teman2, serta kakak-kakak hamba untuk menyelesaikan semua ini,,,
hanya kepadamu tempat kami memohon pertolongan.


1 komentar: